4.პროკრედიტ ბანკი
აქციონერების გადაწყვეტილებით ერთ საბანკო ჯგუფში
გაერთიანდა აღმოსავლეთ ევროპის 10 სხვადასხვა ქვეყანაში მდებარე ბანკები.
სტრატეგიის ცვლილების შედეგად, აგვისტოში ბანკის იცვლის სახელსა და ლოგოს და
იწყებს იმიჯის ფორმირებას ახალი სახელის პროკრედიტ ბანკის საშუალებით.
მეწარმეების მხარდასაჭერად, საგრძნობლად
შემცირდა მიკრო და მცირე სესხებზე საპროცენტო სარგებელი და გამარტივდა
სესხის გაცემის პროცედურა.
ზაფხულში დაინერგა ახალი პროდუქტი, “ექსპრეს-მიკრო
სესხი”. პროდუქტმა დაიმკვიდრა პოპულარობა მცირე ბიზნესის წარმომადგენლებში,
რადგანაც ის აკმაყოფილებდა მომხმარებელთა ძირითად მოთხოვნებს: სიჩქარე და
სიმარტივე.
No comments:
Post a Comment